fredag 28 september 2012

100 gillare på facebook! Detta måste firas med en tävling!!

Så otroligt roligt! Nu är vi 100 gillare av JUVLIGa på facebook!

Detta firas med en utlottning! En höstmössa i valfritt tyg till vuxen eller barn är priset, och har man redan en fin höstmössa kan man få två nappband eller ett presentkort på 50 kr att köpa JUVLIGa ting för.

Eftersom det inte är tillåtet att ha utlottningar på facebook kommer jag att länka där till denna sidan så utlottningen sker här och annonseras på fb.

Bara att kommentera här och väldigt gärna gilla och dela tävlingsinlägget på fb så är man med!  Sprid gärna tävlingen via era bloggar också! 
Vi börjar nu och vinnaren dras 7:e oktober vid lunch, ca 12.

33 kommentarer:

  1. grattis... jag vill såklart vara med! Kram...

    SvaraRadera
  2. Fina saker du syr. Vill gärna vara m å tävla :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Grattis till så många gillare! Jag vill gärna vara med i utlottningen och länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  4. Grattis! Jag har fått så mycket komplimanger för min JUVLIGa mössa :).

    SvaraRadera
  5. Grattis till 100 gillare =) du är toppen!!

    SvaraRadera
  6. Delat och gillar, vad roligt att så många gillar sidan :D

    SvaraRadera
  7. Vad skoj! Och jag är gärna med och tävlar även om jag redan har mössor! De är ju så snygga!

    SvaraRadera
  8. grattis! fina mössor kan varken man själv eller barnen få för mycket av :-)

    SvaraRadera
  9. Grattis! Jag vill såklart också vara med! Jag länkar från min blogg. Har inte facebook.

    SvaraRadera
  10. Vill gärna vara med! Dina kläder ser alltid så fina ut så en mössa vore jätte kul att vinna. Gillar och länkar i bloggen.

    SvaraRadera
  11. Grattis till 100-sträcket! Jättekul med tävling, som jag gärna är med på. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym, jag skulle behöva ha ett namn att kalla dig för. =o)) I fall det är fler som kommenterar anonymt menar jag.. ;o)

      Radera
  12. Jag blev din hundrade gillare och självklart vill jag vara med om en vinstchans!!

    SvaraRadera
  13. Jag blev din hundrade gillare och självklart vill jag vara med om en vinstchans!!

    SvaraRadera
  14. Gratulerer så mye!! Det er fint når man har mye å feire;-))
    Jeg blir selvsagt med på dette og krysser fingrene for at jeg vinner en lue til Lillesøster!

    SvaraRadera
  15. Grattis och jag vill vara med!
    Kram Dagne

    SvaraRadera
  16. Grattis och jag vill vara med!
    Kram Dagne

    SvaraRadera
  17. Håller tummarna för att jag vinner en finfin mössa =)

    SvaraRadera
  18. Jag vill vara med! Kram Maria Nordberg Fosselius

    SvaraRadera
  19. Grattis!! Va kul med tävling :) Naturligtvis vill jag också vara med o tävla om en fin mössa till något av mina underbara barnbarn :)
    Bitte Nilsson

    SvaraRadera
  20. Åh jag vill gärna vara med i utlottningen =) Väntar en liten pojk i december, skulle ju inte sitta fel med en fin liten mössa då =)
    Viktoria Terlinder

    SvaraRadera
  21. Hej! Jag vill vara med, har ju haft tur förut ;-)

    SvaraRadera
  22. Kul med så många! Jag vill också vara med!! Kram Emilia Brickman

    SvaraRadera
  23. Klart att jag vill vara med och vinna en mössa!

    SvaraRadera
  24. Är gärna med oxå :) Kram,Elin Larsson

    SvaraRadera
  25. Mössor kan man väl inte har för många av, visst skulle även jag vilja vinna! Eftersom jag fortvarande envist vägrar facebook kan jag inte gilla dig där, men i verkliga livet gör jag minsann det :)

    SvaraRadera
  26. Vill gärna vara med och tävla om en fin mössa :-)

    SvaraRadera
  27. vill vara med. Birgitta Mennborg

    SvaraRadera
  28. Jag vill vara med. Älskar den gröna mössan i detta inlägg!
    /Elin Sjödin

    SvaraRadera
  29. Hanna Neftonsson7 oktober 2012 kl. 10:38

    Hej Emma! Jag vill såklart oxå vara med! ;)
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  30. Wooohooo!! Jag vill vara med! :D kram frida

    SvaraRadera
  31. klart jag gillar din sida! vill oxå va med i denna tävling! :-) kram på dig // Malin Lyngshede

    SvaraRadera

Säg hej eller säg något om det jag gör, jag blir så himla glad för en kommentar! Era ord är guld värda!